på mitt "flickrum" hemma hos pappa

spelas de musik på hög nivå, sådär som det alltid brukade göra när jag var ensam hemma för dryga 8-9 år sen.
även en bild från den tiden :P




Jag försöker plugga det sista, men det känns tungt. Mitt huvud är fullt redan, gaaaach!
Men nu är det slut-tampen, känns bra. Även om jag skulle gå på praktiken i flera veckor till.
När man väl kom in i det hela, var det typ dags att gå hem :( Jag saknar 213, det gör jag.
jag träffade så många personer som berört mig enormt mycket, en del måste vara gjorda av järn - så starka är dom.

Nääe, kanske dags att fortsätta plugga? Mest troligt......


Jag älskar att ni pratar, ju mera dom spottar på mig ju snabbare kommer jag blomma.
fast lite fega är ni, som inte kan ta reda på fakta innan eller att jag inte ens får chans att förklara & försvara.
Sen är det bara nagativt om mig, men ni vet lika väl som jag att de krävs två för en tango va? 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback