´ så länge jag är fri, äger ingen mig & då gör jag precis som jag vill!

lördag, eller kanske egentligen söndag. Spela roll, jag sitter här efter en dag med massa plugg (nervsystem & microorganismer) tyvärr inte lika mycke plugg som jag egentligen hade hoppats på, men har fått en del uppgifter gjorda iallafall.

Beslut, dessa jävla beslut. Det ska nästan dagligen tas beslut och lika ofta vet jag inte hur jag ska resonera eller göra. Ibland är besluten större & ibland mindre, senast idag tog jag ett beslut men om det är bra eller dåligt kan ju bara tiden visa. När allt känns svårt, tar jag fram en kudde & kramar jättehårt. Jag vet, så förbannat väl vad som är bäst i alla lägen egentligen - så varför säger jag emot de? varför är jag en sån förbannad jävla fegskit? för det är de jag är, en riktigt jävla fegis.


Sen börjar jag bli trött, jag behöver solen & värmen - jag är ett sommarbarn så är det bara. Jag går lixom i ide vintertid och känner mig alltid deppig och tråkig på vintern. Även om vintern faktiskt gått bra, så längtar jag tills värmen kommer. :)

Såg filmen; Tusen gånger starkare igår, som i övrigt va jäkligt bra! :)
ikväll blir det filmen PUSS ;)






kom ihåg; ingen äger dig, du gör alltid dina egna val <3

Kommentarer
emma

"Jag vet, så förbannat väl vad som är bäst i alla lägen egentligen - så varför säger jag emot de? varför är jag en sån förbannad jävla fegskit? för det är de jag är, en riktigt jävla fegis."



Jag älskade den här delen. Den stämmer så bra.



Blogg: http://nyfinitum.blogg.se/
2011-03-23 @ 02:47:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback