dessa katter :)

Igår kväll när jag gick för att surra med T en stund så hörde jag en katt under hans hus, min första tanke; Lilla-grå! Eftersom han varit borta nästan hela veckan och att våran förra katt fasnade under vårat hus. Iallafall kunde jag inte hjälpa honom ut kl halv 2 inatt, så jag gick hem. I morse när jag kom hem från pappa, skulle jag dit & lyssna om han va kvar.. men allt va tyst. Då kom en granne och frågade om det va våran lilla gråa katt och jag kände hur värmen kom tillbaka i mig, han va tydligen ute och hade varit in en sväng hos grannen. Skyndade mig mer eller mindre hem och där satt lill-plutten på trappen och väntade på sin matte :') åååh, va han va glad att se oss allihopa. 

När jag kom hem ringde brorsan och ville jag skulle komma ner (eftersom pappa & lotta inte va hemma) för katten va på g att få kattungar. I morse va det 3 små gråa tummisar i lådan, men sen om alla är ute är ju en annan femma, för hon är gigantiskt rund :)


Allt slutade väl lyckligt med alla katter den här helgen! haha...



PUSS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback