dag 6

Min dag


Min dag började redan kvart i 4a i morse, då tyckte min kropp att jag sovit klart så då klev jag upp & städade och packade mer saker som ska till lägenheten i stan :) Så jag tog med mig Fredrik och drog till stan runt kvart i 7 tiden =p Vi stannade på donken och jag köpte 2 toast och sen sprang jag in på coop & handlade lite åt Fredrik. Sen for vi till lägenheten & började bära in lite grejjer, sen tog Fredrik och sov och jag kollade på film =) kl 13 va det dags för mig att bege mig mot skolan, så det gjorde jag. hade kursstart i MÄNK (Människan socialt & kulturellt) idag. Efter de, hämtade fredrik mig så for vi på onoff och lämnade brorsans telefon som skulle på lagning och sen for vi & käka pizza sen for vi hem och nu sitter jag hos Mogge & Ia och gör lite uppgifter till skolan. (paus just nu dock) ;) Zera leker med Basse <3 dom har så roligt tillsammans... =D


justja, träffade min bästis en sväng oxå... - vad jag älskar min fina vän.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback