Nattens tankar

Nattens tankar får mig att le, mestadels för att jag någonstans skäms & har ångest över fredagens jävla "fest"! Jag tror vi va helt galna hela bunten & jag tror dom flesta minns lika lite. Jag har lite minnen här & där...men det är fan inte mycket (även fast jag inte va full ;)) jodå, jag va jävligt rund om fötterna för jag minns inte ens att Camilla körde oss till Malin? fick även ett sms från J på lördag morgon: hur fan tog jag mig hem igår? :D jafyfan, fast Oscar fyller bara 18 en gång, Jon tar bara C-kortet en gång & jag blir bara Uska en gång - allt på samma vecka & vi hade all rätt & fira :D vi gick all in & en del all out på lördag ;D haha!

Jag skämdes oerhört...men vi lever bara en gång!


Jag bara älskar er <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback