social omsorg, etik, människor & mediciner.

Började en ny kurs idag, mitt huvud sprängs snart av all information om allt vi lär oss. Det är skit-kul, det är de..men jag tycker dygnet har för lite timmar för att hinna med allt man vill!
Avstämningarna strular vilket resulterar med att man kommer efter, nya kurser man ska fokusera på, allt ska skötas via moodle (som för övrigt är de mest struliga program jag nånsin pysslat med) och massa annat! Ja, tids nog blir man väl klar med de här oxå =p Det är ju intressant och roligt, men struligt!





Kom hem för en stund sen, blev 50 minuters promenad med Jon idag =) Härligt!
Känns skönt att solen värmde och jag kände mig peppad, vi gick och pratade massa strunt och jag
såg massa tussilago (nej, har inte sett några iår).... Jag längtar verkligen efter sommaren nu <3




Ska nog visa, att jag kan! Kanske blir jag den flicka ni vill att jag ska vara
...... eller nej, jag kommer aldrig bli de!


Kommentarer
My

Lät intressant :D



Blogg: http://fromdepptopepp.blogg.se/
2011-04-11 @ 20:57:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback