lev med de, eller låt mig va!

Sitter i stan, åter en skolvecka väntar. Jag, J & M ska kolla på en film strax - the silent house.

Vecka 20 har jag praktik i 4a veckor, ser fram emot de faktiskt. Ska bli kul och pröva nå nytt.
Hade kurs slut i Etik idag, en ganska rolig kurs med mycke funderingar och disskutioner. Jag tycker det är kul att plugga, även om det ibland känns tufft när det är mycket och göra - men i slutändan kommer de kännas toppen.

Hade en toppen påsk, i lördags satt vi ute i solen nere hos J´s syster (dom hade ju ordnat lite hemligheter ;)) eftersom han nyss fyllt år, vi hade jätteroligt tillsammans :) Vi satt nog ute mest hela kvällen & surrade om allt mellan himmel och jord. - jag tycker om grabbar såå mycket :')
hade en rolig kväll, till skillnad från vissa andra tydligen, som verkar ha haft full koll på MIG på hotellet, kul och betala in sig där och sen bara stå och kommentera vad andra gör, fattar inte grejjen..då missar man ju de roliga ;)


Oavsett, TACK som fan för att NI finns - tillsammans blir vi starkare <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback