jag kommer alltid att vara en sån som du inte förstår dig på!

Söndag

Jag har haft helg sen i torsdags förmiddag och jag börjar inte förens på tisdag morgon igen, härligt!
I veckan ska Zera med mig till stan, underbart. I helgen har jag pluggat, bokstavligt talat.
Gjorde klart varenda uppgift i medicinsk grundkurs, så nu är de gjort...känns jätteskönt. - dock är jag alldeles slut i huvudet & så har jag typ skrivkramp :P




Jag gjorde en deal med F idag, om jag gick ner visst mycket i vikt skulle jag få en ny jacka.. ;D
Så nu blire hård-träning för mig, för jag vill verkligen ha en ny jacka!
Sen är det ju givetvis för att han ska peppa mig, jag är ju snart klar med de här.. men dom sista kilona går såååååååååå förbannat tröööögt! :(



Aja! Ha en bra vecka allihopa & jag saknar redan dig Magda <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback