Parasiten i Östersunds dricksvatten

har även flyttat in i min mage och dra mig baklänges vad ont jag har. :(
Och läste nu att vi inte kan dricka vattnet förens efter nyår igen, hurra.
Igår fick jag feber och ett illamående utan dess like, magen sa ifrån & lika så hela kroppen.
Idag är det dock bara smärtan som plågar mig, goooooosch! :(

Idag är det 4e veckan på skolan och än så länge är det jäkligt roligt ;-) Längtar dock tills jag får flytta till min egen lägenhet, kommer bli riktigt najs & fint kommer de bli :)


När jag ändå är igång, vill jag tacka Jon för allt han gör för mig. Det här hade aldrig gått om han inte varit så jävla awesome som han faktiskt är. - du är min ängel lilla vän :-*

Julen närmar sig med stormsteg, ångesten är här. Jag ska iallafall jobba till kl 3 och sen har jag ingen aning, jag får se vad jag känner för :)

Matthias, Jon, Jim & Jag har typ spelat wii hela dagen....roligt, roligt!


Usch, vad jag mår illa. Jag drar nu.

hejpa hejpa!

Kommentarer
jessica blom

ni östersundare är ju kända över hela sverige nu! ;-) hoppas du blir bättre!



Blogg: http://jessanblom.blogg.se/
2010-12-01 @ 11:42:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback