hejja Mia

Igår efter det att jag kom hem, la jag mig i soffan och vilade en stund. Sen tog jag en promenad bort till Mogge & Ia, ca 5 km blev det och efter en stund då jag kommit fram så kom regnet. Men det är skönt att gå, det känns så mkt lättare nu :)

Idag tog jag och körde ute turen på blå, första gången på 2 år typ. mycket nytt, men det gick jättebra!  Jag hoppas mitt sommar schema kommer att se ut nästan precis som "visnings-exemplaret" jag kollade på häromdagen. Mycket bra schema enligt mig... =p

Om 2 dagar åker jag till mitt Västerhaninge igen, underbart. Jag tycker det ska bli jätteroligt. Hoppas vädret är fint så jag får gå på Gröna Lund.

Nu ska jag, göra det jobbiga som kallas "göra ingenting" ;)

Kommentarer
Sandra

=) Tack. förhoppningsvis ser de bra ut på mig också ;) haha.

De är köpta på bubbleroom, har direktlänka i inlägget men de syndes inte. Skall ändra färgen på de så de syns bättre.



Blogg: http://sandrabergvall.blogg.se/
2010-05-27 @ 18:32:39
Sandra

Btw, duktig du är o kämpa på med vikten. Hejja dig!! :)



Blogg: http://sandrabergvall.blogg.se/
2010-05-27 @ 18:33:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback