fredag idag.

Kl 9e idag hade jag tid på arbetsförmedlingen, alltså ärligt...varför finns dom? Jag har varit in skiven där sen 2007 och det har inte hjälpt mig med nått, förutom idag då jag blev inskriven i "ungdomsgarantin"...vilket jag egentligen hade klarat mig utan, I guess? Jaja, nån ska ju ha betalt för att inte göra nått också...äh, vad tycker ni om arbetsförmedlingen?


Solen skiner idag, jag har laddat min tredje tvättmaskin för dagen..Undra om jag ska torka mina nytvättade kläder ute på ställningen idag.. :)

Kissungarna blir bara sötare och större för varje dag som går...så mysiga och så fina.
En är redan tingad, hoppas att M vill ha tösen och att L. vill ha någon av dem också! ;) Vore toppen. De skulle få bra hem iallafall och för mig är det de viktigaste...

Idag lyssnas det på sommar musik för fullt, samtidigt som vår/sommarkänslorna pirrar i hela kroppen.
Synd bara att min förkylning inte är över, hade då tagit mig en lång & härlig promenad! 

Längtar tills vi spelar badminton igen, förhoppningsvis blir det på söndag. För då ska jag använda mitt nya fina racket, mitt första egna racket =D Bäst grabbarna ser upp ;-) För nu ska jag & M. vinna flera gånger, vi börjar kunna det här rätt bra nu...Mohahah!

Pussdå!


Kommentarer
Linda

Du, vet du! Jag kommer garanterat vara hemma innan 1 juli, och om alla lägenheter i Bispgården plötsligt är upptagna då... ja då blir jag riktigt jäkla brydd.



Så, jag tingar en av kissekatterna! Blir en perfekt present till Celia som fyller år i juli =) Jag satt och kollade lite mer bilderna, det ligger ju n kissonge under alla andra, en som har vita ben och tassar... jag velar mellan den och den den lite mörkare :P haha.



Du får lägga upp lite mer bilder framöver när dom vuxit till sig lite :) men, en av dom är min! ;)



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2010-05-07 @ 18:44:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback