en ledig tisdag

Idag har jag hälsat på D och lille A. - himla trevligt :) Hoppas på att jag blir ledig i morgon också, men ännu har jag inte fått nått jobb. I morgon hoppas jag på att vågen visar att jag har mindre än - 10 kg kvar. Idag hade jag - 10.3 kvar, så hoppas vågen varit snäll emot mig i morgon. -9 hade inte varit helt fel =p Jaja, vi får se!
Jag har satt upp en deal med mig själv, att innan jag åker till Sthlm nu typ sista maj så ska jag ha gått ner mer än 10 kg. Och det är ungefär -3 kg kvar tills dess.. Hoppas jag klarar det! Skulle kännas toppen.. Det går segt nu, men nått hekto då och då trillar iallafall av mig! ;) Mitt mål är att ha lyckas innan 1a september, med allt. Det var det iallafall när jag började, men om allt går snabbare gör mig ingenting :)


Ikväll är det badminton, härligt. Jag har längtat... =D Jag vill spela mig alldeles svettig, men det får jag garanterat göra om jag möter M eller F. om vi spelar en mot en! :) Jag har ju köpt ett nytt racket som jag vill spela med, hihi!

 

 


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Den kommer säkert bli superfin :D längtar tills de är klart!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-05-11 @ 22:35:30
Kajsa

Han blev biten av nåt djur och förblödde min lilla älskling:(



Blogg: http://kajsalinnea.blogg.se/
2010-05-12 @ 19:02:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback