en dag i Stockholm

tog med mig syrran & thomas och drog in till stan idag, hittade lite smått & gott. Vid 17 snåret mötte vi upp Emma (som jag förövrig älskar att umgås med) och gick och åt god mat, jag älskar mongolisk buffé....bästa va ju att thomas fick en liten liten krabba i sin mussla, vi sparade den och den heter Charlie.
Nåväl, sen va hela plattan full med demostranter och det va massa poliser ute oxå..spännande! kanske inte..

På onsdag blir det hemfärd, vill hem samtidigt som jag vill stanna kvar. Jag är trött, alldeles för trött.

SKÄMS på mig, har inte dietat på flera dagar vilket betyder att vågen har gått upp..SUCK! hårdträning f.r.o.m i morgon.


JAJAJA! puss på er.

Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Så du är här nere nu :) Hoppas du har haft det trevligt!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-06-01 @ 12:00:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback