19 maj <3

Idag är jag hos farmor och hälsar på, har varit ut till hästen och pysslat lite. I morgon blir det nog travbanan en sväng, det gillas! Idag är jag ledig, men i morgon blir det äntligen jobb igen, tråkigt att vara hemma allt för många dagar tycker jag (speciellt om det inte är fint väder)..

Jag har funderingar kring min nya tatuering oxå och jag tror det kommer bli jäkligt bra. Jag vill bara få igång min dator så jag kan börja hitta en fin stil som jag vill att texten ska ha. Jag kommer aldrig ångra den tatueringen!
Det känns så jäkla bra, jag tror det kommer bli awesome! ;-) (jag undrar bara när jag ska få tid & råd att göra den)


"Du tror du vet hur allt ska vara,
du vet när allting passar sig
Utom när jag ska förklara,
hur jag känner mig.

Du bryr dig inte om mig mera,
och det har tagit mig så hårt
Du kan väl aldrig acceptera,
att någonting är svårt"

Du kan inte döma mig längre, för du känner inte mig nu. Du kan få leva kvar i det förflutna och det du tyckte då, men det finns ingen anledning tycker jag. Du har inte lyssnat på mig, jag har inte fått förklara ordentligt. Jag har tänkt på det där och fine, jag va "det svarta fåret"...men dudå? Har du tänkt på vad du gjorde och på vilket vis du sårade? Nääe, just de. Jag tror inte ens du minns (eller du kanske har förträngt) MEN JAG SKULLE GLADERLIGEN BERÄTTA DET FÖR DIG OM JAG FICK CHANSEN!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback