torsdag.

Godmorgon världen!

Önskar att jag någongång hade något roligt att skriva & tala om för er, men det står still på det planet.
Det är ju mest roligt för mig själv, men ändå. =p Hur som helst, jag är glad att mina fina granne är hemma från sin resa iallafall, synd bara att jag är borta nu. åh, resa...tänk va härligt att få åka utomlands en vecka eller två, men jag får nog gott vänta ett tag innan jag beger mig någonstans. För nu har jag ju jobb till i maj och sen så ska  jag göra en annan sak innan jag ens tänker tanken på att åka igen =p

Mamma har en sån där grejj som sprutar ut doft typ lite nu & då, ni vet som "mamma-giraff" i tv-reklamen...den luktar faktiskt jättegott, så jag tror banne mig jag ska ta & köpa hem en sån...roligt för mig.


hejhej!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback