tack för erat stöd.

Tusen tack kära ni som stöttar mig på olika sätt, det gör det lättare för mig då på nått vis :)
Jag kan inte ge upp nu när ni är så många som tror på mig!

Jag är iallafall väldigt glad, jag köpte en klänning i sommras (tror jag det va) och den kunde jag givetvis inte ha då. Men jag testade den i morse & vet ni vad?...............precis, den passade :D den är ju såå snygg!
Kanske får det bli min påsk outfit..=) Inte för att jag själv ser några resultat, men andra gör det tydligen! Även en gubbe på jobbet påpekade att jag blivit mindre och han kallade mig för "Stickan" hela dagen, haha! (iofs är det vääääääldigt långt tills jag blir en sticka på riktigt, haha) och min underbaring sa till mig igår: att jag hade fått ett litet ansikte, så vi får väl hoppas på det.

fick sms av min söta "syster" inatt, vad jag saknar henne :( tänker på dig dagligen! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback