Piteå, here we are.

Tjena gott folk, vet ni vad jag gör nu? -ja, det tror jag nog ni vet..men jag måste ändå få berätta hur mysigt det är här =D. Vi har nyss ätit, F. har tänt upp i kaminen, bastun ska värmas upp om ett tag. Jag spelar musik via spotify och det är varmt & mysigt här. Allt är ny renoverat och det är verkligen jättefint här i stugan.

Resan hit va dryg, men den gick bra. Vi turades om att köra, dock gillar jag inte köra med släp eftersom jag inte gör det så ofta..nästan aldrig faktiskt! Kl 7 i morse vaknade vi båda, men vi bestämde oss för att försöka somna om...men icke. Jag tyckte det va bäst om vi klev upp eftersom vi båda va vakna, sagt & gjort.
Vi kom väl iväg 08:50 hemifrån och va framme ca 15:40, så det va en lång resa men nu så är vi framme och jag känner mig nöjd!

Nu ska jag ta och duscha..

Pussen!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback