jag är lycklig idag..

Jag själv tycker att jag har legat i ordentligt på jobbet idag, har inte ens hunnit med morgon-fikat.
Idag känns allt nästan problem-fritt. Jag ska hälsa på i det fina Vh snart, jag ska på kryss, jag har fått ett schema på jobbet, våren är snart här och min fina vän verkar trivas bra på sitt nya jobb...Idag är alltså en bra dag för mig! Jag håller på och tvättar en massa kläder, eftersom jag fortfarande måste tvätta i en annan lägenhet, så blir det ett berg av tvätt innan jag kommer mig för att tvätta.. Men vad gör det? Jag ska vara glad att jag ens kan tvätta mina kläder ;)


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

TACK :D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-03-15 @ 21:35:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback