Inlägg om spya! =/

Det blev en lugn kväll i lördags och på hotellet träffade vi lite folk, runt 1 stängde de så då gick vi hemöver..
Söndagen va inte allt för kul, vet inte om jag fick en släng av magsjuka eller va fan som hände.. Jag spydde i ett jävla dygn. Igår kväll kl halv 11, va sista gången jag spydde, jag fick inte behålla ett dugg...inte ens vatten?
Och eftersom Nipis klassas som magsjuk, så kan man ju inte vara säker. Så idag stannade jag hemma, vilket va ett bra besut eftersom jag känner mig hänging och vill albsolut inte äta nått idag.. :(


Hursomhelst, nu ska jag krypa ner i sängen igen.. :(


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Usch, stackare! Alla blir magsjuka nu.. Detta jävla virus!!!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-03-10 @ 21:37:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback