ibland

- får jag sånt lyckorus. Vi är alldeles för bra på att klaga och gnälla, men sällan tänker vi på att vi faktiskt har det rätt bra..iallafall jag! Jag har en familj, en underbar sambo, underbara vänner, fina djur, en bil, ett jobb, snälla arbetskamrater, och jag kan äta mig mätt varje dag. Det hade varit mycket värre om jag satt alldeles ensam och hade förlorat allt jag hade i ett krig eller dylikt. Tycker vi ska sluta gnälla så mycket för strunt saker, för egentligen är inte alls synd om oss alla gånger.

Nåväl, jag har en underbar sambo som jag (oftast) älskar väldigt, väldigt mycket. Om det är någon som ska bli min man och pappa till mina barn, så är det du älskling. I morgon blir det 4 år och 7 månader tillsammans med dig. Även om vi har våra bråk and so on...så må det väl va hänt, men tillsammans klarar vi allt. Och även om allt skulle ta slut och detta bara skulle bli ett kapitel i våra liv, så ska du veta att du kommer alltid betyda mycket för mig och du kommer aldrig lämna mitt hjärta, du är och kommer alltid vara min andra hälft på något vis.


Sen har jag ju min fina M, kvinnan i mitt liv =p Med henne behöver jag aldrig känna mig konstig, inga frågor eller funderingar är för dumma för att ställas i våra samtal, hon vet allt & lite till och så lite mer på det. Alla borde vi ha en sådan vän, för hon är det bästa. :*

Sen min vackra P. som jag har delat såå mycket med. Jag saknar våra skratt, våra samtal, våra vespa-turer och så vidare.. Från den dagen du kom in i mitt liv, har du varit nummer 1 och kommer så förbli. Jag kommer alltid finnas här, no matter what. Love you, my sweet sis. <3


Kommentarer
magdalena

Min fina vänn, jag är precis lika glad att jag har dig<3



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2010-04-01 @ 22:23:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback