förlåt?

DU ÄR MIN SOLSTRÅLE^^.


Förlåt om jag är strulig & jobbig, men ibland blir jag bara så osäker på allt.
Jag vill så mycket tillsammans med dig, att jag ibland inte kan stå still.
Jag vill säga så mycket till dig, så mycket att jag inte vet vart jag ska börja..så jag är tyst istället.
Jag har aldrig mött en person som dig förut, så nära men endå så långt bort.
Du får den "rätta" tjejen i mig att våga sig ut, jag behöver inte vara nån annan tillsammans med dig.
Jag vill visa dig världen och all min kärlek, men nånting hindrar mig...om jag bara visste vad?
Ingen kan någonsin bli lika vacker som du, ingen. förstår du att jag verkligen menar de?
När du ser på mig, med dom där vackra ögonen så blir jag alldeles varm, vill att dom ska se på mig varje dag.
Dina kramar gör mig svimfärdig, jag vill somna & vakna upp med dina run armar runt mig, varje dag & natt.
Ditt vackra leende är varmare än solen, jag vill att dom läpparna ska nudda mina...varje dag!
~Jag tycker så mycket om dig~


Kommentarer
Eruuka

Ingen aning hörrö, men det brukar ta under 1 vecka, så jag skulle tro att den kommit igår eller att den kommer imorgon!



Blogg: http://eriikanu.blogg.se/
2010-07-01 @ 23:10:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback