mycket nu

I våras hade jag massa planer på den här sommaren, men som vanligt...inget blev som planerat.
Men allt som händer nu, känns underbart. Jag är omringad av de bästa och jag mår så jäkla bra (om man bortser från ryggvärken, som det ska vara så svårt att få ordning på)....*djup suck*.
Jag har träffat många nya människor, som redan har berört mig på så många olika sätt. Jag fullständigt bara älskar att leva såhär, i ständig lycka....för det är precis så det känns! Jag känner mig levande för första gången på väldigt länge. Tack alla ni för att ni finns, lyckan över att ha er i mitt liv är så otroligt stor ♥

Jag och "syster" ska åka ner till Västerhaninge ett par dagar, vi behöver det, tillsammans!
Jag behöver kommer bort & få vila upp mig, här hemma finns det jämt massa "måsten" och det är svårt att ta det lungt fast man försöker och älskade P som har haft de så tufft behöver oxå få komma bort och ha kul och på söndag fyller Emma&Simon 16, åh vad stora det blivit ♥ (och va gammal jag blivit) hahaha...







Kärlek ♥


Kommentarer
Linda

Ja nog blev han väl omhändertagen alltid :) Han hade nog inte kunnat haft det bättre den sista tiden! Tur att det finns så många underbara människor som jobbar på Nipängen <3



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2010-07-28 @ 18:21:45
Mariana

Guuud så söt du måste höra av dig sen så får ja komma o mysa:=)! ha de nu så trevligt på er resa! o njut i fulla drag! kram!



2010-07-28 @ 23:55:07
My

Härligt att höra att allt är bra! :)



Blogg: http://myafsolhem.blogg.se/
2010-07-29 @ 07:13:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback