våran vackra sångfågel

Jag vaknade vid 4a och kunde verkligen inte somna om, jag har sovit dåligt hela veckan.. Undra om det har att göra med det som komma skall? Kanske. Helst vill jag somna nu & vakna på söndag, men jag vill verkligen ta farväl av den gladaste människa jag lärt känna, vill vara nära....en sista gång <3 


Jag väntar på att VAKNA! ska börja, ska tända mina ljus och mysa ner under filten tillsammans med nån god frukost.. Jag ska även leta fram kläder, jag har en massa svart. Men inte nu bara för att jag verkligen behöver det. Konstigt. Jag ska kolla lite på ginza nu, eftersom det är nån heting som snart fyller 29 ;-)

 



Jag saknar dig!


Kommentarer
Towa

Hej =) jag visste inte själv om dom hade öppet men jag kollade deras hemsida och där står det att det är tillfälligt stängt pga brand! Står säkert när dom öppnar igen om ett tag! Ha en bra dag



Blogg: http://www.towalindberg.se
2010-01-22 @ 08:09:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback