Tankar ♥

Man måste faktiskt leva vidare, för andras skull. Människor kommer, går, försvinner eller stannar i ens liv, oavsett om man vill det eller inte. Ofta funderar jag på, vad alla människor runt omkring mig har för mening för mig. Varför blev de en del av mitt liv, för ett sånt kort ögonblick? Varför stannar de så länge som det gjort? Ja, and so on.. Allt har en mening, även om det bara är för ett kort ögonblick. Varje människa som har funnits nära mig, som är nära mig, har lärt mig nått, nått som jag kommer ta med mig genom livet.  Jag är tacksam för det, även fast det känns svårt att jag förlorat vissa av er på vägen. Ja, givetvis blir jag inspirerad av folk nästan var & varannan dag. Folket runt mig, är såna tappra & omtänksamma människor på diverse sätt, alla är unika och jag slutas aldrig förvåna hur underbara de faktiskt är.. Stanna till ett stund & tänk, tänk på vilka bra personligheter de faktiskt har...för nått vi gör alldeles för ofta är att tänka på det negativa. Jag har en hel hög med tex arbetskamrater som jag tycker så grymt mycket om, som gör mig glad och som jag ser upp till - men det vet inte om det.
Därför vill säga till mina vänner, familj & arbetskamrater: Jag tycker om er, jag ser upp till er, ni får mig att orka och ni stöttar mig, hela tiden. Tvivla aldrig på mitt stöd, den dagen de behövs ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback