skönt.

Idag har jag faktiskt varit på byn en sväng....jag hatar att vara arbetslös. Man sitter bara inne och stirrar.
Sen att den här jävla stämplingen är som den är, jag kan inte bara jobba en eller 2 dagar på en vecka.
För då får jag inga pengar för resten av dagarna, man får ju bara för "hela arbetslösa" veckor nu. Jävla idioti!
I slutändan blir det inga pengar alls, om det bara är korta dagar! =/

I morgon är det dags för badminton igen, jag fattar inte ens varför jag går dit..jag är så himla dålig =p
men kul är det..

Jag har faktiskt lite pirr i kroppen, vill ner till Vh & träffa alla mina fina..det va över 2 månader sen :/
Ska även se till att få ut några av dem på en kryssning :) Niiice!


Jaja..PUSS!

Kommentarer
Jannice

Kolla om det inte finns jobb i sthlm då?! Alltså något för en kort period iaf..om du nu ska stanna kvar i h-strand..så kan du ju åka iväg o jobba ett par veckor..och sen hem igen. Tycker de söker vårdpersonal överallt här. Personliga assistenter skriker de efter!



Blogg: http://jannicejarpe.wordpress.com
2010-01-22 @ 07:45:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback