onsdag.

igår somnade jag väldigt bra och skönt, sovit hela natten faktiskt. klev upp vid 10 ungefär..
jag har haft sömnproblem ett tag nu, fy för det. =( men jag hoppas det blir bättre nu.
Det gick bra igårkväll, bättre än sist iallafall.. ikväll blir det nog skidor igen, jag skulle egentligen ha varit ute och tjuvtränat lite, för jag är så himla dålig.

Fick ett mms i morse, ett kort på S. när han ligger på en sjukhussäng med typ elektroder kopplade till såna där plattor man har på kroppen, fast de satt runt hjärtat. Tydligen så är det nått fel med hjärtat.
Jag ber för mitt liv, att det inte är allvarligt. Vad skulle jag då göra?  


I morse kommer fredrik in med tidningen, min fina vän har förvarnat mig om en fin annons i tidningen idag.
Men ändå när jag öppnar & läser, hajjar jag till & blir stel, jag kommer aldrig riktigt förstå...
Dikten som fanns med, va precis de ord M. själv skulle ha sagt till sin familj & vänner om hon bara hade kunnat det. En mycket fin dikt och annons! Den sitter numera på mitt kylskåp, jag ska aldrig någonsin glömma bort dig Mayvon


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback