massa snö, födelsedagspresent & liggandes i snön.

Ja, jag säger då det. Födelsedagspresenten till F. är fixad, lika så ett par nya uggs åt mig. wohoo!
En god fika med min fina vän och massa surr, sånt gör min dag toppen.
Och sen att man misslyckas med att försöka ha ett teamwork, gör dagen ännu roligare ;-) Fy vad kallt det blev, men fasen så jag skrattade.. I love you, my beautiful sunshine <3

Det skulle ha blivit bio ikväll, Avatar, men ärligt talat ORKADE jag inte det..men det funkar att sitta hemma & mysa också!
Föresten, idag har en liten fågel sagt till mig att det eventuellt blir en kryssning inom en snar framtid och jag kan inte mer än hoppas. Får försöka flirta åt mig en slant från nått håll.....eller finns det nån snäll själ som vill ge mig en liten slant? :)


Efter regn kommer solsken, pyttsan. Det kanske bara slutar regna, men nån sol kommer de då rakt inte alla gånger.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback