Jobb, 13 - 20:30.

Idag fick jag jobb igen, härligt. Lika så i morgon fast då mellan 7-16.30, me like.
Men nått jag "don't like" är att det tar sån tid för akassan..men jag fick faktiskt hem kassakort igår, för att jag ringt & tjatat. Duktigt Mia, har tom fyllt i dem idag. Ska be F. köpa frimärken & slänga dem på lådan sen..

jaha, jag ska kolla biljetter ner till Stockholm nu också, tadaaa...det ska bli spännande! me like it, a looot!
och jag vart ännu mer på g, då fågeln sa att vi kanske ska på kryssning... ÅÅÅH! :D jag gillar't.

Wellowell, i helgen blir det åkersjön. det gillas det också. SM-KVAL 1, spännande! Jag hoppas det går bra..

Nääe, nu våra bästa år. (skit serie igentligen, men vad gär man)

Kommentarer
Maria B

Har du kollat på flygbiljetter ner till Stockholm? När Viktor åker hit, eller jag till han så brukar vi flyga, det kostar runt 500 lappen till Stockholm och tar 1 timme ungefär :)



2010-01-28 @ 12:36:13
Marie

Mia.. Vad FINT du skrivit om din bror hos Melissa. :)



Blogg: http://annasmammamarie.wordpress.com
2010-01-29 @ 17:15:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback