jag ser himmel & moln

...och vänner som går bredvid mig!  

Jaha, yttligare en natt som sömnlös. Jag måste skärpa mig. Jävla skit!
Ser verkligen framemot att få komma ner till Västerhaninge, speciellt nu när allt är som det är.
Det har varit en tuff period nu och det verkar inte bli bättre, inte ännu.
När jag fick veta att S. hjärta inte är som det ska, tappade jag all ork.
Att gå & vänta på besked om det är allvarligt eller inte, är fruktansvärt.
Hans hjärta rusar iväg och kan ligga på 130/140 slag i minuten och han har extra slag.
Han är orolig, tro jag det. Jag önskar att jag kunde bli en skyddsbubbla runt honom, så han skyddades från allt ont. Ja, nu ska vi inte måla fan på väggen innan vi vet...men det gör ont! Han är min ögonsten och anledningen till att jag kliver upp på morgon

Efter regn kommer solsken, säger de inte så? Vi får väl se.. annars har jag nog knäckt det ordspråket.

Finns det ingen därute som har lust att bidra med några kronor till min resa till Sthlm?
Livet som arbetslös suger, hårt. Eller okej, att jag är arbetslös kan jag köpa, men INTE att det ska ta evigheter för att få igång stämplingen! Fyvale...jag blir tokig! Jag kan inte göra ett skiiiiit. 

Jag vill pröva nått nytt, men varje gång jag tar ett steg framåt..händer det nått som gör att jag faller tillbaka 10 steg. Jag blir leds =p

Det känns som om jag alltid gör saker, för att behaga andra. Nångång skulle jag faktiskt vilja köra mitt eget race. Jag vill inte att ni ska jaga mig, jag är ung & fri. Låt mig göra misstag, stötta mig när jag vill något...Misstag är det mest lärorika man kan göra! Ifrågasätt inte mina handlingar, för jag ifrågasätter aldrig era!
Duger inte jag som jag är, så låt det va. Folk behöver inte kommentera min vikt, min hårfärg, mina piercingar eller tatueringar... JAG VET att jag bär på för många kilon, jag ser det varje dag. Det är mitt hår, jag gör precis vad jag vill med det, samma sak när de gäller min kropp. Jag tycker det är snyggt, jag trivs med det. Lika mycket som ni kanske trivs med att klaga och trycka ner människor.. Inse att folk är olika.
Även om jag vore smal och aldrig hade färgat håret och inte ens varit i närheten av en nål... - hade jag ändå varit samma tjej.... Snopet va? ;-)


puss/m.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback