jag är ensam.

jag är fattig. jag är ensam. jag är mörkrädd. jag är trött. jag är uttråkad. jag är allmänt jäkla leds.

Whatever, jag va på väg åt rätt riktning...men icke! Resan till mitt fina Vh får vänta, lika så min längtan. kryssningen blir inte av ännu, eftersom vi är fattiga allihopa denna månad. Sen kommer mamma & syskonen hit i slutet av februari så jag får åka ner i mars istället & så hoppas vi att kryssningen blir av då..

Fredagkväll & jag har intagit sängläge för länge sen tillsammans med min svart/vita fina katt :)
Vi ska nog kolla på filmen; Att göra en pudel. Findus min söta lillagumma är ute i det kalla, hua!

Iallafall, nu säger jag godnatt till världen....Godnatt världen!

Puss&kram

Kommentarer
Marie

Ja, det var så skumt, för du har endast berättat EN gång för mig, men det var som att jag kände igen på engång att det faktiskt var DU som skrivit. Sen när du nämnde hans namn, då var jag säker =)



Blogg: http://annasmammamarie.blogg.se/
2010-01-29 @ 23:15:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback