♥ godmorgon!

Hittade denna bild, så jag visar den för er.
Jag, fina P & fina M. <3





Detta va en av de bästa dagarna i våra liv.
Petra, hade inte klarat det utan dig :)


Idag är jag uppe med tuppen, dock orkar jag INTE gå & hämta tidningen.
Jag kollar lite på internet istället. :) Internet är bra ibland.
Nu har jag varit på väg & klickat hem en väst från ellos i ungeför 2-3 veckor, men har inte gjort det.
Eftersom jag ligger på diet & träning så är det väl lite dumt tycker jag... men jag vill så gärna! =D
Jag får se hur länge jag lyckas hålla mig... (A)

Nu ska jag strax gå & göra lite frukost ;-)

Till veckan (den 27:de) ska jag åka till antingen Östersund eller Sundsvall, nån som vill följa med? :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback