endast ett varv...igen!

och ja, jag ramlade även idag :( satan va jag slog röven. det värsta va ju när jag, håll in er mina vänner....NÄSTAN STOD STILLA och bara dök ner i djupsnön? hur fan gick det till? Men grannkärring va duktig hu iallafall ;-) Hoppas det blir badmington i morgon igen, för nu börjar vi komma igång...grannen&ja'.

F. spelar tv-spel och katterna ligger nästan i hans knä och myser. Det gör mig varm i hela kroppen, att jag har en sån underbar människa i mitt liv som just F. Fast, givetvis har jag fler underbara människor omkring mig, men inte på samma sätt....<3 Ja, ni förstår.

Nu ska jag göra mig i ordning, för jag ska få världens finaste P. på besök...<3




 We miss you, endless.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback