MIA DITT SMARTHUVVE!!

Vaknade av att telefon ringde (jag trodde givetvis det va nått alarm eller dylikt) så jag stänger av..
ligger en stund & tänker, jag hade väl inte ens ställt mitt alarm? RÄTT! det hade jag inte...
det var bemannigen som ringde...jippie! och när jag va nog vaken för att ringa upp, fick jag sms att passet va tilldelat nån annan. när jag väl sover, så sover jag....hårt! speciellt eftersom jag nu bara lyckats sova 2 timmar!
och det slåååår aldriiiiiiiig fel, när man sovit hela natten & är utvilad..inget!
vaken hela natten & dödstrött - jobb.  
Suck, jaha....fanjävlaskit att jag inte var mer vaken och uppmärksam.
Jag vill ha ett jobb, med fasta tiden....det här tar knäcken på mig =/



 


Kommentarer
Linda

Mmm, det vore riktigt jävla skönt att veta när man ska jobba och inte jobba... tänk att kunna planera sitt liv! Till helgen är jag ledig -då drar jag till stan! Istället för som det är nu.. "om jag har tur är jag ledig till helgen, och då kanske jag kan åka till stan..."



Bara att bli väckt av telefonen som ringer klockan 7:00 när man tror att man ska få ha sovmorgon gör en ju mer eller mindre galen!



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2010-01-12 @ 10:42:56
Mamma Jessica

ÄR det så det funkar alltså? dom kan bara ringa en dag och typ säga att du ska infinna dig på jobbet om 10 min om du kan? :P



Blogg: http://mammajessica.webblogg.se/
2010-01-12 @ 17:06:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback