snart dags för mig...

att få åka hem, efter ett natt-pass..det var typ hur läääääääänge sen som helst jag jobbade natt.
Men natten har gått jättebra och vi har så trevligt tillsammans på jobbet.. =p
Rinkbandyn blev inställd pga kylan, men det var väl lika bra det..vem ha lust att frysa lixom? =)
Så..jag kan med gott samvete sova mig igenom den kalla vinterlördagen.
Pratade med några fina vänner om att eventuellt hitta på nått ikväll (lördagkväll)...alltid lika trevligt!
Jag ser verkligen framemot kryssningen, jag drömmer mig bort flera gånger per dag, den måste bara bli av..vi hade ju så extremt kul när vi åkte sist. Jag undrar vad det blir för dårar denna gång? ;)
När jag for på jobbet fick jag ta audin, fasen vad jag älskar att köra den bilen...längtar tills jag får brumma hemöver, för då ska det poppas musik... =)

Sovgott mina vänner!





.. Jag saknar dig..


Kommentarer
sandra f

Jag bor i bispgården i en etta (gamla sparbanken huset) flyttar till hammarn 1a april



Blogg: http://emilina.blogg.se/
2010-02-20 @ 21:11:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback