ibland blir jag fullkommligt galen

helt utan anledning, eller nääe. det finns alltid en anledning, men det är alltid fel anledning vid varje tillfälle, ja...you name it. När jag kom hem efter träningen svor jag ännu en gång åt både tvätt&torktummlare som inte funkar och min fina tvätthög som bara väller ut över badrummets golv. JAG BLEV GALEN! så då gick jag in i min fina klädkammare (läs kaos) och skyndade mig att tömma tvättkorgen från de rentvättade kläderna (eftersom jag får tvätta i annan lägenhet så bär jag alltid tillbaka tvätten i samma korg) och slängde i det som låg på golvet..så fick ja mitt lugn ett tag. JAG HATAR DEN HÄR LÄGENHETEN, den är alldeles för liten & jag har alldeles för mycket saker :( Och det här jävla företaget som äger dessa lägenheter, borde dra åt ******* eller börja fixa så deras hyres gäster är nöjda & vill bo kvar här förbannadejävlaskithelvetesskit.

Nåväl, jag kommer väl ruttna bort i det här kaoset. För jag kommer aldrig ta mig härifrån tydligen.
Om jag är ledig i helgen, ska jag banne mig ta hit en släpvagn & slänga ut såna saker jag inte ens använder eller tycker om... usch!


Efter regn kommer solsken...................det får jag banne mig hoppas!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback