give it one more chance..

Idag har jag varit mycket effektiv, iallafall om man frågar mig själv :)
Jag har städat lägenheten, tömt ur förrådet i gamla lägenheten - äntligen -
F. fick äran att köra 2 kartonger & min plastgran till Rävanäset, samt några hyllor. Även svänga förbi spo-stationen med en gammal dvd-spelare.

Jag har skurat nu, väntar på att de ska torka så jag kan slänga på mina mattor. Dock glömde jag att dammsuga av dem innan, suck. Idag hoppas jag grannen kommer förbi, för lite wii spelande. - det gillas!

Jag har en söt f.d jobbarkompis, som ska ha barn vilken dag som helst & vet ni...?
JAG ÄR SÅ NYFIKEN på vad som döljer sig där inne =D.. Så du lilla bebis, om du nu inte lyssat på din mamma & pappa så kan du väl lyssna på mig nu....KOM UT!!!


Nåja, dags att använda sig av de sista krafterna jag har & fortsätta innan jag blir alldeles för slö :)



♥ Vi saknar, varje dag. ♥


Kommentarer
Denise

Jag tycker du gör bannemig inget annat än o städar, rensar, plockar och stökar! :D Tänk om du kunde komma hit och göra nån slags vårstädning också ;) Kram



2010-02-10 @ 18:22:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback