Cause as long as no one knows, then nobody can care.

Måndag idag och jag känner mig trött.. Men solen skiner och jag ska faktiskt åka ner till Lotta & sy mina gardiner idag. Vuxenpoäng till mig! Fast, det lär nog sluta med att hon får ta över =p

Den 27:de är de dop, då kommer en del av den lustiga,konstiga, galna men fan så braiga familjen Lindén upp, haha! Jag gillar faktiskt när de kommet hit, jättemycket. Känns kul att de kommer upp & kollar hur vi bor, till våran vardag nångång och inte bara alltid att vi ses hemma hos dem..


Per Gunnarz - Tusen & en natt , den gillar jag! ;)

 


Kommentarer
Lotta

Jag behövde inte alls ta över:-) syningen fixade du galant! Ps. Nu har jag prövat skriva på en sån här sida oxå, impad då mia?



2010-02-15 @ 22:49:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback