♥ Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag världen! :)





Vart ska jag börja? Det har varit mycket nu, haha!
I Fredags jobbade jag kvällen, sen kom M. till jobbet så vi solade en stund innan vi for hem.
Runt 22 låg jag i sängen, eftersom F. skulle ha sitt SM-KVAL 2 igår, så vi skulle till Gällö runt halv 6 på morgonen. Va i Gällö till strax efter 1, for sedan hemöver. När jag kom hem så gick jag & la mig ett par timmar, tills mitt alarm på mobilen ringde, jag skulle bort till en av mina grannar på middag.
Det blev en hel del festande, vilken INTE var så bra...Eftersom SM-KVAL 3 va idag, samma tid samma plats.
Jag försökte gå hem, men hade så attans trevligt så när kl va kvart i 5 i morse ringde F. och en skapligt onykter Mia bara skrattar & försöker vara allvarlig...jag gick faktiskt hem efter de samtalet =p
Tog mig ett par smörgåsar och bytte till varmare kläder, sen satte vi oss i bilen och for.
Jag sov hela vägen och en stund i bilen, första start gick kl 10, så jag sov tills dess.. =D
En sak har jag lärt mig, ALDRIG MER dricka alkohol före en skoter tävling, dels va jag trött, ont i huvudet och vet ni hur jobbigt det är att fortfarande vara lite berusad, snudd på bakis och stå bland ca 30-40 gasande skotrar? Jag vet det nu.. Men jag gillar dessa tävlingar, men idag har jag nästan enbart mig själv att skylla ;)


Sänder en extra tanke idag, till mina vänner som bor i himlen <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback