you catch a falling star.

Utan dig, vad skulle det bli av mig då?
Utan dig som lyser i skyn, vad skulle jag då vila på?
Utan dig, säg vad jag skulle klara då?
utan nåt som lyser upp vår väg,  vem skulle jag då lita på?
jag kommer aldrig sluta tro!

Sitter här i min ensamhet, väntar på lite musik ifrån grannen..me like, me like :D
Ska bränna ny skiva, det är nog min största hobby just nu.. haha, men vad går upp emot musik, fina vänner och massa skratt? nääe, just det. INGENTING!
Jag är såå glad att jag har er.

Jag har tänkt, det kommer bli tomt i mitt liv när jag flyttar.
Petra, Magda & Fredrik..det är ändå 3 personer som förgyllt min vardag i flera flera år.
(klart jag kommer sakna er andra också)
känns jobbigt, men äkta vänskap ska väl hålla oavsett vad va?
Och mina godingar på jobbet, hur ska jag egentligen klara av en vardag utan våra tokigheter & våra skratt?
Det kommer bli hårt det här, hårdare än vad jag kanske insett..
Jag vet inte så mycket just nu, bara att jag ska pröva..
Tillsammans med vänner & familj, klarar man det mesta.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback