tillbaka till verkligheten.

Helgen har mestadels bestått av; alkohol, en lillasyster, en mamma, en malin, en Janne, en Widegren & massa andra :P Jag har haft jättekul hela helgen <3 laguna & ribbypizzan blev de både i fredags & lördags...
Skriver inte sååå mycket mera nu, utan bjuder på ett par bilder.

Syster & jag.


Widegren



ooze stod på dricklistan




(hade gärna bjudit på fler bilder,
 men eftersom att jag inte vet om det är okej för grabbarna så struntar jag i det tillsvidare)


Nu är man hemma igen, jag tycker det är skit-trist.
 Jag älskar mitt Västerhaninge & mina galna vänner..
Jag vill ner nu, nu, nu!
BARA 25 dagar kvar..

Stockholm igen; 1-11 oktober.


Kommentarer
Widegren

Hehe ;) ser att du fått med min bästa sida...



2009-09-06 @ 22:08:56
mayvon

Vad är det som hindrar dig att bara dra härifrån,jag bara undrar???.



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-09-07 @ 11:44:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback