jag kan gå 1000 mil, bara för att få vara med dig!

Jag har en kyckling i ugnen som ska stå i en heltimme, sen ska jag koka ris & göra min middag ;) lite sent..jag vet, men hade ont i magen då jag kom hem så då hade jag ingen lust!
Har även tagit mig ett litet bad, bara för magens skull.. men klev upp ganska fort.

Funderar på när jag ska ha orken att bränna ännu en ny skiva, jag antar att folket är leds på mina 2 senaste så ;)
the other me says: KANSKE FÖR ATT DU SPELAR SAMMA SKIVA I 4A DYGN I STRÄCK.
me says: MEN SKIVAN ÄR JU BARA SÅÅ BRA.. ja men fint tack hej. så...SLUT DISKUTERAT!

helvete va less jag blir, Findus har kommit in i någon jävla trots-ålder.
ingenting duger, hon är sur & grinig. sitter på fönster brädan & tycker synd om dig själv (gnäller, pillar lite på blommorna, kollar på mig, gnäller, pillar lite mer på blommorna och kollar ännu mer på mig) gaaach!


nåväl, vad är väl en bal på slottet?
fick nyss en orolig känsla i magen, usch.. hatar att det ska kännas såhär.
aaaaah, vilken tönt man är egentligen. men vad gör man? not much, not much.


Onsdag idag, vilket betyder massa bra på tv...<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback