impulsiv, kanske.. men ack så jävla söööt! :D

Idag va jag & P. i Sundsvall, det är såå roligt :) men mindre kul när man typ fick punka på bilen :/ haha, en del saker händer bara mig & P.. =p Impulsiva som vi är ibland också, kom vi hem med varsinn tatuering.
tyvärr blev det ingen stor shopping som det brukar kunna bli, men jag är nöjd ändå.  






1. min nya tatuering, spöket Casper.. BARA FÖR ATT HAN ÄR SÅ JÄVLA SÖT!
När jag satt hemma hos L. så såg jag denna i en tidning & blev fast.
2. Mina nya fina skor :)



"All I ever wanted
Was to see you smiling
All I ever wanted
Was to make you mine
I know that I love you
Oh baby why don't you see
That All I ever wanted
Was you and me
"


Kommentarer
L

Ahh, den va söt, sa ju att den skulle passa en sötis som dig ;)



2009-09-29 @ 16:26:37
Eleonore

Gulligt! :)

Men...en fråga...var i sundsvall tatuerade du dig då du kunde boka & få en tid samma dag!?

Jag har en tatuering som väntar på att göras :)

Kramen



Blogg: http://sahlineleonore.blogg.se/
2009-09-30 @ 09:21:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback