idag är det fredag...

Jag vaknade för en liten stund sen, jag har tvättat upp lite kläder också..sånt som jag hade tänkt att ha idag när vi går ut. Jag saknar mina där hemma nu känner jag, jag har inte varit borta ifrån dem såhär länge på 4a år typ..
Men jag överlever, jag vet ju att de har det bra ändå :)

Justja, nu vet jag va det va jag skulle skriva igår; MIN BIL GICK IGENOM BESIKTNINGEN, men en sketen anmärkning..ingen spolarvätska! Men jag är glad ändå, för det trodde jag aldrig.

Nu ska jag nog ta & äta lite "frukost"...


Kram på er därute och en stor kram till dig farmor, som ibland lyckas hitta hit =)




Kommentarer
Melinda

Kul att bilen gick igenom :D



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-09-04 @ 15:55:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback