hatar såna människor.

Jag HATAR såna människor som är så jävla negativa och ska klaga..
Säger jag en sak som gör mig glad, så får jag oftast en negativ kommentar.
Vafan pysslar ni med? en del gånger får jag höra "tänker bara på ditt bästa" I HELVETE heller.. ni tar ju ifrån mig min glädje på nolltid. ni har ingen jävla aning om NÅNTING, mitt liv kanske blir jävligt bra om jag gör det jag vill göra, varför backa pga er? Jag trodde att man skulle glädjas åt andras lycka, men tydligen hade jag fel.
Ni visar bara mer & mer, att min flytt neröver är det rätta.
Jag vet inte, det kan gå åt helvete i Västerhaninge också...det är jag väl medveten om.
Men det kan även bli det bästa som jag gjort..eller hur?
Jag tänker ignorera er, era idioter. som trampar ner mig nu när jag är på väg upp.

 

Sluta inte tro på oss, det kommer inte jag göra <3


Kommentarer
Denise

Sånt ska du ju inte lyssna på Miiiiiia! Det är nog bara avundsjuka i grund o botten, jag håller då på dig jag! Kram



2009-09-23 @ 10:26:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback