fool again?

Just nu är det mycket som rör sig i mitt huvud (iendelandrasocksåfördendelen) men iallafall..
det är flytt, man ska skiljas ifrån det gamla och komma in i nått nytt..klart det känns.
men i slutändan tror jag faktiskt på det här, jag gör det! men vi får se. jag har haft fel förut.
i morgon är jag ledig, så är det dags för den vanliga trippen ner mot S-vall med P.
Spännande...;)


Ena sidan av mig vill så gärna, medans den andra inte vill förlora i slutet.
Jag har funderat massor på det här, jag vill det här, jag är redo att göra vad som helst.
Jag tänker inte skynda på något eller göra så saker & ting ångras senare..not a chance.
Men jag tänker inte låta detta försvinna, en sån här chans har man inte många gånger i livet.
Det känns så jävla bra, det skrämmer mig att inte veta hur det ska sluta...det är jobbigt!
Jag kommer inte att acceptera, att du låter mig förlora!

Annars då.. jo, fint! tackar som frågar..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback