det är verkligen......

toppen!

Har gått & frysit och svettas om vartannat på jobbet idag, ont i armar & ben..gått på alvedon nästan hela dagen och nu när man kommer hem har katterna haft ett jävla liv här hemma så jag fick ju till & städa LITE vilket jag gärna är motiverad till nu när min temp visar på 37.9 (lite feber för min del).. Suck :/ men kanske är det dags för min förkylning att bryta ut på riktigt nu och inte bara någon dag hit & dit!

LÅT MIG VA IDAG BARA!

 

Stor puss till Jenny som va så snäll & bytte tur med mig, så jag fick hem & kurera mig.

Kommentarer
barret

klart jag ställer upp :) å du såg inge fräsch ut ;) stackare krya på dig nu... kramiz



Blogg: http://famgranberg.blogg.se/
2009-09-14 @ 12:13:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback