and then he kissed me...

ledig idag, så jag ska ner på arbetsförmedlingen en sväng & sen ikväll ska jag städa..
Har fått ännu mer musik av min snälla granne, åh vad jag blir glad :)
detta kommer nog bli världens mest blandade skiva (A) men vad gör det? MUSIK ÄR LIVET.
Den ska poppas på ringvägen om.....18 dagar! ;-)

Hur som helst, inatt gjorde både Torkel & Polly mig sällskap i sängen...Torkel har blivit en helt annan katt sen han kastrerades. nu leker han med Polly, vill mysa och vill vara inne..mysgubben.
Nu är det bara Findus & Wille som är ute.. Findus ser man inte ens skymten av nu förtiden.. =(

Snart blir det flytt också, till en mindre lägenhet.
Synd bara att den ligger här uppe, det vore bättre om den låg i VH.
Menmen, jag ska flytta till den här 2:an nu och då får jag mer pengar över varje månad, nästan 3000:-
Sen får vi se vad som händer med mitt liv, JAG VET iallafall vad JAG vill...

Nääe, nu ska jag klä på mig & fara på byn en sväng.


Dagens låt; Michael Jacksson - Dirty Diana


PUSSAR!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback