stal en lista :P

Namn: Maria Therése Lilian Lindén Gradin
Piercingar: läppen, tungan, näsan, sen hål öronen..:P
Tatueringar: 2 st ;)
Längd: 155 cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Just nu är det mörkbrunt, normalt är det råttfärgat ;)
Fräknar: Inga
Motto: Lev livet, du får ingen andra chans!

Kär? Ja, det kan jag nog säga att jag är..
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, faktiskt..
Tycker du att du är attraktiv? Nej, inte direkt
Dricker du? Ja...?
Röker du? Ibland
Vilket schampo använder du? Det varierar, allt typ utom Sunsilk
Vilken parfym använder du? Har massa olika ;) britney spears, DKNY, CK.
Vad är du rädd för? Att någon av mina nära ska försvinna
Gillar du att tvätta? Ja, oftast.
Gillar du berg- och dalbanor? JAA :D

Senaste...
Filmen du hyrde? nån rysare, men såg den aldrig.. för de dök upp annat!
Filmen du köpte? Dagboken tror jag de va..
Låten du hörde: Mando Diao's Gloria...
Låten du laddade ner? Är så jävla länge sen så det minns jag inte
Personen du ringde? L.
Personen som ringde dig? L.
TV-program du såg? navy CIS
Person du tänkte på? Emma..
 

Favorit...
Låt: Becouse you loved me - Celine Dion eller nått..
Sak att göra: Umgås med mina fina vänner
Sport: Fotboll..
Dryck: San fransisco & vatten.
Kläder: myskläder, eller bara trosor & en stor pösig tröja och ett par raggsockar :D
Film: Dagboken
Serie: Det okända, one tree hill, grey's & desperata hemmafruar

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ........att jag det har!
Gråtit över en flicka? Vet inte...?
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Njaaaa...det beror på!
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Japps..

Antal...

Gånger du varit kär? Ett antal, men alla på olika sätt..
Gånger ditt hjärta brustit? oooooh, tappat räkningen.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning..
Tjejer du kysst? 2 kanske :P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är inte många
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 5 kanske?

Senaste...

Boken du läste? Vingklippt ängel
Personen du fick e-mail av? Lotta
Personen du fick brev av? Vet inte
Personen du fick sms av? L.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vet inte..
Saken du köpte? mat på ica maxi
Vad har du gjort idag? Jobbat, hostat, flyttat lite saker. osv osv
Brukar du svära mycket? Jaaaa..:S
När stiger du upp på morgonen? Helst runt lunch..
Vad har du på dig? underkläder, mjukis byxor, t-shirt, munkjacka & raggsockar :D
Vad ska du göra ikväll? Mysa framför tv'n...ta ett bad tror jag!
Vad är du allergisk mot? Falska människor & småkryp ;)

Var har du ont? HALSEN
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN <3
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Ja
Är du glad nu? Njaa, sådär.. inte så värst!
Var du glad igår? nääe.
Vad dansar du till? de mesta :P
Stockholm är... ? Staden där jag föddes, där jag har nästan hela min släkt & staden jag älskar
Göteborg är... ? Ingenting för mig
Kan du sjunga? ja, men det låter förjävligt illa ;)
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Thailand!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback