rallyharry.

haha, kom nyss på att mamma kallade mig Rallyharry här i sommras..och sen dess säger Sebastian det till mig lite nu & då..HAHA "tror du att du är VÄRSTA rallyharry eller" eller "bara för att du är rallyharry behöver inte du köra såhär" Han är sååå söt, min fina lillebror <3 jag kommer alltid finnas här för dig lillprupp.




Städningen har gått bra, jag är faktiskt klar. Ibland kan jag också vara duktig ;-)
Nu ska jag bara packa lite, ska kolla om jobbet har kartonger jag kan ta hem!
Förövrigt; så längtar jag redan tills i sommar. Jag vill inte ha kallt, snö & halka. Nääe vet ni vad, det klarar jag mig faktiskt utan. Får hoppas att det inte blir så överdrivet mycket snö nere i Sthlm i år, men...det brukar inte komma så mycket ändå.. :) 
 

Nääe, nu ska jag nog ta mig en dusch...det behövs nog efter allt min städande idag!
Puss&Kram


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback