jag tänker stå på mig.

Jag vet vad jag vill ha & vet man det så borde man ju kämpa för det..eller hur?
Livet går inte i repris och jag har aldrig förstått anledningen till att vänta med saker & ting?
Sen har jag kanske jordens sämsta tålamod, men som sagt.. varför vänta?
Ju mer man väntar...ju mindre tid får man ju!
Jag har många gånger funderat på hur jag vill ha mitt liv, men även om miljön är olikt så är själva innehållet rätt likt. Det finns två sorters liv jag vill ha, det ena är en stor gård med hästar & en hundkennel, 4a barn och mina katter tillsammans med den kille jag vill leva resten av mitt liv med. Det andra är; att bo i en fin lägenhet, tillsammans med man & barn och så... ja, jag vill bara ha ett vanligt & lungt liv.
Jag tror jag skulle trivas bäst så..



Östjämten


Kommentarer
Mysan

Låter inte som helt fel tankebanor. Hoppas allt är bra? :) Kram



Blogg: http://myafsolhem.blogg.se/
2009-10-05 @ 09:56:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback